میثاق

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

به آسانی شارژ ایرانسل بخرید

در این پست شما را با روشی ساده و آسان جهت خرید شارژ ایرانسل آشنا میکنیم.

شما میتوانید خط ایرانسل خود را به دو صورت شارژ نمایید: اول خرید کارت شارژ ایرانسل و وارد کردن کد 16 رقمی کارت شارژ سیم کارت خود را شارژ نمایید و یا اینکه از سرویس های خرید شارژ مستقیم استفاده نمایید که با استفاده از این روش به آسانی و با وارد کردن شماره خط ایرانسل خود و تعیین مبلغ از 500 تومان تا 200 هزار تومان، سیم کارت خود را به صورت مستقیم شارژ نمایید.

خرید کارت شارژ ایرانسل

برای خرید کارت شارژ ایرانسل به بخش خرید کارت شارژ سایت ایتور مراجعه نمایید و در قسمت اپراتور، ایرانسل را انتخاب نمایید سپس مبلغ کارت شارژ و در نهایت شماره خط ایرانسل خود را وارد نمایید، پس از آن بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا وارد درگاه بانک شوید و مبلغ شارژ را پرداخت نمایید پس از تکمیل پروسه پرداخت و موفقیت آمیز بودن آن، کد کارت شارژ برای شما پیامک و همچنین نمایش داده خواهد شد.

برای وارد کردن کد شارژ ایرانسل از کد زیر استفاده نمایید.


خرید شارژ مستقیم ایرانسل

برای شارژ کردن سیم کارت خود با این روش ابتدا وارد بخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل سایت ایتور شوید سپس نوع اپراتور را انتخاب نمایید (در اینجا ایرانسل باید انتخاب شود) سپس مبلغ شارژ را تعیین نمایید مبلغ شارژ میتواند عددی بین 500 تومان تا 50 هزار تومان باشد.

سپس شماره خط ایرانسل را با دقت وارد نمایید و بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید به درگاه بانک متصل خواهید شد و پس از تکمیل خرید خط شما به صورت خودکار و بلافاصله شارژ خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی