میثاق

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
پیام پیشواز - امکانی جدید برای ایرانسلی ها

پیام پیشواز - امکانی جدید برای ایرانسلی ها

پیام پیشواز سرویس جدید ایرانسل است که برای اولین بار در ایران عرضه میشود . با استفاده از این سرویس مشترکین ایرانسل می توانند متن دلخواهی را برای اعلام وضعیت خود برای کسانی که با آنها تماس میگیرند نمایش دهند .

به گزارش ایتور ، به نقل از روابط عمومی ایرانسل ، عملکرد این سرویس همانند سرویس آهنگ پیشواز است با این تفاوت که متن انتخابی توسط مشترک به صورت فلش بر روی تلفن همراه تماس گیرنده نمایش داده خواهد شد .

با استفاده از این سرویس در حالیکه فرد تماس گیرنده در انتظار پاسخ است ، وی میتواند یک جمله در مورد وضعیت خود و یا یک جمله ی آموزنده برای تماس گیرنده نمایش دهد . این سرویس میتواند به عنوان روش برقراری ارتباط  در مواردی که مشترک قادر به پاسخ گویی نیست مورد استفاده قرار گیرد .

از این سرویس مشترکینی که قصد سفرهای بین المللی دارند می توانند بهره ببرند به این صورت که با نمایش پیام برای مخاطبان هزینه ی تماس و ارسال پیامک را کاهش دهند .

ثبت نام ، لغو و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک برای این سرویس میسر می باشد ، و به زودی مشترکین می توانند با مراجعه به پرتال اینترنتی ویژه ی پیام پیشواز ایرانسل ، می توان پیام های گوناگونی را برای مخاطبان متفاوت تنظیم کرد . با استفاده از این پرتال می توان لیست مجاز برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص تنظیم کرد .

برای فعال سازی این سرویس لازم است که مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل عبارت OZV را به 8585 پیامک کنند . پس از آن امکان تنظیم متن پیشواز ممکن است . برای غیر فعال سازی این سرویس نیز کافیست که کلمه LAGHV را به 8585 ارسال کنید . برای تنظیم متن دلخواه ، عبارت مورد نظر را به شماره 8585 پیامک کنید .

ثبت نام در این سرویس فعلاً فقط از طریق پیامک امکان پذیر میباشد ، هزینه ی استفاده از این سرویس ماهانه 500 تومان می باشد که از شارژ ایرانسل کاربران کسر میشود .

  • ۹۵/۰۶/۲۱
  • امیر مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی